środa, 5 grudnia 2012

Himalaya Herbals - Odżywczy krem do twarzy...tani i działający...

Moja znajoma aptekarka poleciła mi naprawdę niedrogi krem do suchej twarzy - ze względu na niską cenę kupiłam do wypróbowania, jak nie podpasuje to użyję do stóp czy rąk

na umytą twarz nałożyłam krem i o dziwo....jestem zadowolona
krem się wchłonął całkowicie, nie pozostawia tłustego nalotu BO NIE MA TŁUSZCZU w zawartości kremu

cera jest bardzo miękka, i delikatna w dotyku jak jedwab

kliknij w Himalaya Herbals

opis kremu z pudełka: - lekki, niezawierający tłuszczu, odżywczy krem ziołowy przeznaczony do pielęgnacji twarzy - regularne stosowanie kremu powoduje, że skóra jest jędrna, zdrowa i miękka w dotyku - wyciąg z aloesu odżywia ją i nawilża, a wyciąg z wiśni i indyjskiego drzewa kino chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i wysuszeniem
sposób użycia: - krem delikatnie wmasować w oczyszczoną skórę twarzy i szyi

konsystencja: - kremowo żelowa, nie tłusta
zapach: - dość mocny,ale się przyzwyczaiłam i polubiłam ze względu na jego pozytywne działanie dla cery
skład: Ekstrakty (na 1 ml): Indian Aloe (Aloe vera) 7.5 mg, Indian Kino Tree (Pterocarpus Marsupium) 5 mg, Winter Cherry (Withania Somnifera) 4 mg, Gotu-Kola (Centella Asiatica) 3.5 mg Inne składniki: Aqua, Liquid Paraffin, Glycerin, Cetyl Alkohol, Cetearyl Octanoate, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alkohol, Triethanolamine, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Carbomer, Phenoxyethanol, Fragrance, Methyl Paraben, BHT, Sodium EDTA

opakowanie: pudełko z zakrętką, pojemność 50ml, cena około 5 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam....