środa, 3 października 2012

EUCERIN 12% OMEGA -sucha skóra z problamami..po kuracji...

dzisiaj rano kurier zrobił niespodziankę....kosmetyki pielęgnacyjne do testowania, więcej na stronie TUTAJ

w paczce jest zestaw:
Eucerin, kojący krem do twarzy 12% omega - nawilża i chroni skórę przed utratą wilgoci, przynosi ulgę podrażnionej swędzącej skórze, wygładza skórę i może być stosowany jako podkład pod makijaż - idealny do codziennej pielęgnacji skóry suchej, zaczerwienionej, skłonnej do podrażnień i świądu. Do stosowania jako pielęgnacja wspomagająca leczenie atopowego zapalenia skóry. Odpowiedni dla niemowląt - poj.50 ml tuba, cena ok. 60 zł

EUCERIN Olejek do kąpieli i pod prysznic 20% omega przeznaczony do codziennego oczyszczania twarzy, ciała i rąk dla suchej i bardzo suchej skóry, także do stosowania jako pielęgnacja uzupełniająca szczególnie przy leczeniu atopowego zapalenia skóry - poj.250 ml, cena ok 40 zł

EUCERIN 12% OMEGA kojące mleczko do ciała - do codziennej pielęgnacji skóry suchej, zaczerwienionej, skłonnej do podrażnień i świądu. Także do stosowania jako pielęgnacja uzupełniająca przy leczeniu atopowego zapalenia skóry – szczególnie dla dzieci - poj.250 ml, cena ok.80 zł

za 3 dni zacznę testowanie i napiszę jak się kosmetyki sprawują....


opakowania sa wygodne do użycia, zawartość mleczka i kremu dobrze się rozprowadza na ciele i twarzy, szybko się całkowicie wchłania w skórę i nie ma tłustego nalotu, olejek jest wydajny, wystarczy dosłownie kropla do umycia twarzy i ciut więcej na gąbkę do mycia ciała, zapach jest prawie niewyczuwalny jakby bezzapachowy

cieszę się, że dostałam Eucerin - po 2 użyciu 12% OMEGA kojące mleczko do ciała ustąpiło silne swędzenie miejscowe na udach, brzuchu, ramionach jakie mam zawsze po kuracji sterydami na astmę, próbowałam różne maści, wazelinę, oliwkę dla dzieci, kosmetyki a Eucerin pozytywnie mnie zaskoczył swoim dobroczynnym kojącym działaniem

rano i wieczorem twarz myję olejkiem do kąpieli i pod prysznic 20% omega i nakładam kojący krem do twarzy 12% omega na twarz używam od 3 dni moja cera zaczyna się robić normalna tzn. przestaje swędzieć, łuszczyć się miejscami, zaczyna być wyczuwalna gładkość i jędrność cery

dalszy opis po zużyciu zestawu.......na dzień dzisiejszy w 101% polecam dla suchej jak "wiór" i swędzącej skóry....

PO KURACJI:


właśnie skończyłam używać olejek do kąpieli, mleczko i krem do twarzy: jestem bardzo i to bardzo zadowolona ze stosowania tych kosmetyków wręcz leczniczych

w skali od 1:10 daję kosmetykom 10 za działanie kojąco-lecznicze na suchą i swędzącą skórę

w połowie kuracji dla mnie najbardziej zauważalną zmianą było ustąpienie napadów swędzenia, i tak z dnia na dzień coraz rzadsze i na dzisiaj mogę śmiało powiedzieć, że nie mam uciążliwego swędzenia a skóra twarzy i ciała nie jest już tak sucha jak wcześniej, nie mam wrażenia "łupieżu", jest gładka,nawilżona.... śmiało polecić stosowanie tego zestawu, aby pomóc swojej skórze....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam....