wtorek, 14 czerwca 2016

XBC Aqueous-Cream-Emollient-do suchej bardzo skóry...

zakupiłam XBC Aqueous-Cream-Emollient: krem do bardzo suchej, swędzącej skóry

po kilku posmarowaniach faktycznie Łagodzi, zmiękcza i nawilża, skóra staje się delikatna, nie łuszczy się skóra, ustaje swędzenie - mi dokuczało na rękach , ramionach, łydkach

jest bezzapachowy, z lanoliną, nie uczula

XBC Aqueous Creme może być stosowany jako środek zmiękczający w celu złagodzenia, łagodzić i nawodnienia skóry lub jak piszą, że można również używać jako środek do mycia skóry do stosowania zamiast mydła, tego nie próbowałam, wystarczy mi smarowanie

pojemnik 500ml cena około 20 zł-mi się udało zakupić na facebookowym bazarku dla potrzebujących piesków: "zobacz Aukcja dla bezdomnych psów PART ONE", warto tam zaglądać, można zakupić fajne fanty i jednocześnie pomagać pieskom-sierotom lub adoptować.......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam....