środa, 25 lipca 2012

testowanie kremu AA ECO ATIOXIDANT CREAM....

Dzięki portalowi Ofeminin https://www.facebook.com/ofemininpl miałam przyjemność testować krem AA ECO ATIOXIDANT CREAM - SKÓRA SUCHA WYMAGAJĄCA REGENERACJI, poj.50ml

moja twarz jest sucha z problemami łuszczenia, próbowałam wielu i to bardzo różnych kremów, maści i poprawa znikoma lub żadna była

szczerze powiem, że zgłosiłam się do testowania tak bez dużej wiary w efekt produktu (no,ale za darmo to można próbować)

po otrzymaniu kremu od razu zrobiłam domowy peeling: łyżeczka cukru i olejek dla dzieci i delikatnie nacieram twarz i szyję, spłukuję i osuszam

no i nałożyłam krem....wrażenie niesamowite, czułam jak krem wchodzi mocno głęboko w skórę twarzy i szyi, kojąco-chłodzące odczucie a moja twarz woła/; daj więcej kremu!

po pierwszym tygodniu odczuwałam lekką poprawę stanu skóry, a teraz po 3 tygodniach moja skóra na twarzy zrobiła się jednolita, zginęło łuszczenie, swędzenie i jak dłonią dotknę twarzy to jest gładka, miękka

i tak oto przez przypadek ZNALAZŁAM KREM,KTÓRY REGENERUJE MOJĄ TWARZ I SZYJĘ, miałam parę dni temu troszkę wolnej kasy i zakupiłam krem na "zaś", cena ok 40 zł

krem przyjemnie pachnie, dobrze się rozprowadza cienką warstwą - przez co jest bardzo wydajny

po trzech tygodniach używania rano i wieczorem jest poprawa trudnej cery w prawie 100%...

szczerze i uczciwie mogę polecić ten krem dla suchej cery z problemami.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam....