piątek, 21 września 2012

Joanna Naturia - Miód i cytryna - szampon

strona Joanna.LaboratoriumKosmetyczne jest TUTAJ


Zakupiłam 2 tygodnie temu z polecenia fryzjerki dla mnie nowy szampon Naturia - Miód i cytryna - szampon - 300 ml

Szampon przeznaczony do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Starannie dobrana kompozycja naturalnego, odżywczego miodu oraz cytryny bogatej w witaminy, sole mineralne i kwasy owocowe zapewnia włosom zdrowy i zadbany wygląd. Szampon ten doskonale nawilża oraz wygładza włosy, dzięki czemu odzyskują energię i blask. Łatwiej się rozczesują i dobrze układają, są lśniące, miękkie i delikatne w dotyku

w 100% zgadzam się z opisem na etykiecie szamponu, ja mam włosy farbowane, co prawda krótkie ale myję je co 2 dni i tylko raz szamponem - potem spłukuję letnią wodą

po wysuszeniu włosy są bardzo delikatne, świeże, pachnące, skóra głowy się nie wysusza i nie swędzi jak czasem bywało po innych szamponach....aż chce się myć włosy z przyjemnością

jak ktoś lubi zapach miodu z cytryną i za dużo kasy nie wydać na dobry kosmetyk to śmiało POLECAM



1 komentarz:

  1. Ten szampon jest najlepszy z całej dostępnej kolekcji Joanny. Bardzo dobrze myje włosy i nie wysusza a zapach jest cudowny mmm... Niska cena, ja kupuję go za około 5 zł. Naprawdę warty polecenia kosmetyk moim zdaniem . :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam....