środa, 14 lipca 2021

szczoteczka Philips Sonicare 4300 HX6800

Bardzo dobrej jakości szczoteczka soniczna Philips Sonicare 4300 HX 6800, jak dla mnie ma same zalety i zero wad

1/ szczoteczka ma pomóc usunąć przebarwienia płytki nazębnej nawet po tygodniu stosowania.
2/ do 7 -miu razy mniej płytki bakteryjnej.
3/ szczoteczka jest również bezpieczna dla wrażliwych dziąseł jak moje, myję na niskich obrotach bez dużego nacisku i nie podrażniam dziąseł i nie krwawią.
4/ szczoteczka ma gęste z dobrej jakości włosie,, zakrzywiona końcówka dochodzi do tylnych zębów i dziąsła.
5/ timer po 2 minutach zawibruje dając znać do zmiany obszaru mycia zębów.
6/ migająca ikonka przypomni o wymianie szczoteczki, która jest zużyta, powinno się wymieniać co 3 m-ce.
7/ można bezpiecznie używać przy aparatach ortodontycznych, koronkach, lakierowaniach, wypełnieniach.
8/ technologia soniczna wpycha wodę w szczeliny między zębowe i usuwa płytkę nazębną ruchami szczoteczki.
9/ bateria jest wydajna, myję zęby 2-3 x dziennie i starcza mi około 2,5 tygodnia bez ładowania.
10/ szczoteczka jest lekka w reku przy myciu, łatwo się ją wciska na głowicę zasilającą.
11/ w zestawie jest szczoteczka + 2 wymienne, ładowarka, głowica zasilająca.

Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam do dbania o swoje zęby + systematyczne kontrole u stomatologa = mam 55+,tylko 4 plomby (jedna ze szkoły podstawowej), i tylko brak ósemki, moje zdrowe, mocne zęby to jest efekt chodzenia do dentysty na kontrolę od młodości i od dobrych genów i dbania o higienę uzębienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam....